יום שלישי, 8 באפריל 2008

בשורה סלולארית למחפשי החנייה בגבעתיים

עיריית גבעתיים תחל בקרוב ולהפעיל שרות החניה הסלולארי PaNGo באמצעות חברת "מילגם חניה סלולארית" ובתעריפי חניה הזהים לתעריף העירוני.
עמיעד טאוב ו02/04/2008

גבעתיים, מצטרפת לערים המובילות טכנולוגיות בעולם ובארץ והחל מהיום יכולים תושבי העיר ומבקריה ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת להם חניה באמצעות הטלפון הסלולארי, בלא צורך באמצעים המוכרים. שרות PaNGo(אשר מופעל בכל הארץ החל מהיום 1.4.08), זמין לכל לתושבים ולמבקרים בעיר, ניתן להשתמש בו בכל אזורי החניה המוסדרים ברחוב (כחול לבן). הפעלת החניה מתבצעת ע"י שליחת SMS או באמצעות חיוג מהטלפון הסלולארי למוקד הטלפוני שמספרו*4500 . הרישום למערכת PaNGo חינם, ועלות שעת החניה זהה לתעריף העירוני.
יורם פומרנץ סגן ראש העיר גבעתיים ומחזיק תיק שפ"ע שבתחום אחריותו מצוי נושא החניה אומר: "החניה הסלולארית הינה עוד מקרה מובהק של קידמה טכנולוגית שימושית שמביאה לשינוי סדרי עולם. מעתה חסל סדר חיפוש אחר דוכנים לממכר כרטיסי חניה או אחר מדחנים. חונים וכל מה שצריך זה פשוט לבצע פעולה פשוטה בטלפון הסלולארי שזמין אצל כל אחד מאיתנו. אני שמח על כך שמעתה גם גבעתיים יכולה להציע הסדר קל ופשוט זה הן לתושביה והן למתארחים בה.על פי מודל זה מצידנו נמשיך לשפר ולחדש את איכות השירות גם בתחומים האחרים של חיי היומיום בעיר". אופן השימוש במערכת: מצטרפים כמנויים לשירות דרך האתר www.4500.co.il או דרך מוקד שרות הלקוחות 4500*. חיוג ל *4500, שליחת SMS או כניסה לאתר www.4500.co.il, תפעיל את החניה.סיום החניה יבוצע אף הוא ע"י חיוג, SMS או דרך האתר. כל מנוי יקבל מדבקה לחלון הרכב שתאשר שהנהג מנוי לשרות כך שפקחים יוכלו לזהות מנויים ולבדוק בעזרת מסופון מיוחד המחובר למערכת שרות PaNGo האם הנהג הפעיל שרות. כל נהג יוכל לעקוב אחר פרוט החניות/חשבון שלו בכל חודש . כמו כן ניתן להיעזר בפקחי החניה בעיר להסבר מקיף להפעלת השרות ובמשרדי רשות החניה בטלפון .

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...


ריטה לדזינסקי



סוף סוף הגיע הזמן

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...