יום שלישי, 6 ביולי 2010

בעיות חניה אשדוד


חניה בתשלום גורמת בדרך כלל לשיפור השירות ללקוח - מסתבר שבבית המשפט באשדוד הדברים כנראה לא כך ! - מתוך העיתון המקומי , חדשות אשדוד


דעה / יעקבי שמעון
מי צריך כחול לבן בבית המשפט?

כל המזדמן אל בית המשפט באשדוד ומבקש לחנות במקום יבחין בתופעה קבועה: מגרש החניה עומד בשממונו ואילו כבישי הגישה הצרים מלאים במכוניות חונות.
למה? כי מישהו חמד את מגרש החניה והחליט לעשות קופה. את כל אבני השפה במקום צבעו בכחול-לבן והעמידו שלט לאמר: חניה בתשלום.


מגרש החניה שומם. כביש הגישה עמוס. צילומים: שמעון יעקובי
אז מה עושים הרוב? תרים אחר כל מקום אחר שאין בו סימון. כך אפשר לראות עשרות מכוניות חונות בצדי כבישי הגישה לבית המשפט ומגיעים עד למעלה סמוך למקום חניית ניידות המשטרה ומג"ב.
מגרש החניה משמש גם את הבאים למגרשי הספורט הסמוכים אך אלה עושים בו שימוש בעיקר בשבתות, ובשבתות כידוע אין אכיפה.
קצת היסטוריה: במשך שנים רבות היתה אשדוד העיר היחידה שבה החניה ברחובות ללא תשלום. בעקבות התרבות התלונות על מחסור במקומות חניה באזורים צפופים, כמו מרכז א' מרכז ב' ומרכז ו', הוחלט לצבוע את אבני השפה במקומות אלה בכחול לבן ע"מ למנוע חניית קבע במקום של רכבי הסוחרים עצמם, ובכך לפנות מקום לקליינטים המזדמנים.
אלא שתושבי אשדוד התעוררו יום אחד ומצאו צביעה המונית של כחול-לבן בהרבה מקומות נוספים. קמה זעקה וחלק מן הצביעה בוטלה. בשאר המקומות נרשמו אלפי דו"חות ושוב קמה זעקה בציבור. הוקמה ועדה שבדקה ומצאה מאות סימונים בלתי חוקיים ובלתי רשומים.
הצביעה ההמונית של כחול-לבן מעשירה את קופת העיריה אך האם מוצדק לעשות זאת בכל מקום? בית המשפט הוא מקום שאנשים באים אליו לבקש סעד משפטי, צדק וגם לתת את הדין.
במגרש החניה הסמוך אין מצוקת חניה שצריך להגבילה באמצעות חיוב בתשלום. מה ראו פרנסי העיר לנגד עיניהם בהחליטם לצבוע את אבני השפה במקום בכחול-לבן?
ניכר בעליל שהבאים לבית המשפט נמנעים במכוון מלחנות במגרש זה ומוצאים לעצמם מקומות חניה אלטרנטיביים, אף אם הם מרוחקים מעט מבית המשפט. במו עיני ראיתי עורכי-דין, ידוענים וגם עמך ישראל. מכל אלה העיריה לא תפיק ולו אגורה אחת.

טוב תעשה העיריה אם תבטל את הגזרה בחניית בית המשפט.

הוסף תגובה
תגובות

11. איזה בעסה- המשפט שלי נפתח ב 7.6.2010 איפה אני יחנה עכשיו? אולי בחניה של השופטת לביא-מה היא תוותר לי אני קב"ט עיריית אשדוד. ( נכתב ע"י אריה איטח )
10. אם אין פארק פנאי איכותי ומואר סביב מצודת אשדוד המוזנחת ,ואין אמפי עירוני עם לפחות 25000 מקומות,ואין חניון עירוני למשאיות ! ! ! ( נכתב ע"י לאן כול הכסף הציבורי של המיסים והארנונה והקנסות והכסף של המדחנים )
9. אם אין סקייט-פארק עירוני לפחות בגודל של 30 דונם לבעלי הגלגיליות והסקיט-בורד ! ! ! ( נכתב ע"י לאן כול הכסף הציבורי של המיסים והארנונה והקנסות והכסף של המדחנים )
8. אם אין ספורטק עירוני בגודל שלפחות 250 דונם במיגוון המיגרשיים והמישחקיים שגם מואר בערבים !!! ( נכתב ע"י לאן כול הכסף הציבורי של המיסים והארנונה והקנסות והכסף של המדחנים )
7. אם אין פארק עירוני אמיתי בגודל שמגיע לתושבים 750-900 דונם ! ! ! ( נכתב ע"י לאן כול הכסף הציבורי של המיסים והארנונה והקנסות והכסף של המדחנים )
6. אם אין טיילת חוף רציפה ומוארת לאורך כול החוף ועל החוף ! ! ! ( נכתב ע"י לאן כול הכסף הציבורי של המיסים והארנונה והקנסות והכסף של המדחנים הולך )
5. הולך ?! ( נכתב ע"י לאן כול הכסף הציבורי של המיסים והארנונה והקנסות והכסף של המדחנים )
4. תעשה כתבה על הכיכר בסיטי. עשו מדרגות אל 'המצפה' בכיכר על מנת שתושבים יעלו למעלה אך גישה למקום מסודרת לא עשו ( נכתב ע"י ליעקבי )
3. אנחנו עכשיו נקבל כחול לבן גם בהמשך הכביש ( נכתב ע"י יעקובי )
2. והכסף של תושבי אשדוד במיליונים מוזרם למ.ס ,אז תעשו 1+1 . ( נכתב ע"י דרומית לבית המשפט נמצא מתקן ספורט של מ.ס )

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...