יום שבת, 10 ביולי 2010

מקומון,חדשות : דוח חסר כל שחר

תושבי רחובות מתלוננים על דוחות חניה לא צודקים

דוח חסר כל שחר. ידיעות רחובות כתבתה של יפה נבו.
‏אף שברחוב ישראל שחר מותר לחנות על המדרכה, תושבי הרחוב קיבלו דוחות חנייה. העירייה: אכיפה בוצעה ברחוב בהתאם לקריאות מוקד.
מחלקת רישוי החנייה והפיקוח ברחובות שינתה ככל הנראה את חוקי החנייה בעיר, אבל לא טרחה ליידע את התושבים. כך על כל פנים עולה מסיפורה של שפרה קליר, תושבת העיר.
‏בתחילת רחוב ישראל שחר ניצב תמרור לפיו אפשר לחנות באופן מוסדר עם שני גלגלים על המדרכה. נתון זה לא הפריע לפקחים לקנוס את קליר ונהגים אחרים ברחוב.
‏לפני כחודש וחצי ( 24.5 ‏) ב- 9:00 ‏בבוקר, חנתה קליר ליד ביתה וקיבלה דוח בגין סעיף 85 ‏, המפרט כי נעשתה חנייה אסורה בגין העמדת הרכב כאשר שני הגלגלים על המדרכה.
‏קליר: "אני גרה ברחוב ישראל שחר משנת 1991 ‏ובאופן תמידי אני מחנה את רכבי בחנייה הפרטית בבניין המגורים, או לסירוגין בסמוך לבניין מגוריי על המדרכה, כאשר שני גלגלים על, המדרכה ושניים על הכביש.
‏"חשוב לי להסביר ולציין כי שאר דיירי הרחוב מחנים את רכבם, מהם משאיות וכלי רכב כבדים, באופן שיטתי על המדרכה ועל הכביש. החנייה נעשית כמפורט בחוק, בצורה שמאפשרת מעבר תקין להולכי רגל, לרבות נשים בהיריון הדוחפות עגלות או אנשים מבוגרים המוגבלים בתנועה".
‏השלט ברחוב מתיר לחנות בשולי הכביש באופן מוסדר ומורה לחנות בצדו השמאלי של הרחוב, בכיוון הנסיעה. "אני בטוחה שנעשתה טעות הגובלת בעוגמת נפש, עקב חוסר הבנה ואף פזיזות מצד הפקח העירוני, אשר רשם לי דוח בסך 250 ‏שקל. בנוסף, יש ברשותי 'תו חנייה אזורי/שכונתי' שהונפק לי על ידי הרשות המקומית, שמתיר לי לחנות ברחוב זה.
‏"אני מתכוונת לקיים ישיבה עם ראש העירייה תחת הכותרת 'ביתי הוא מבצרי', שמשמעו מי שחונה באדום- לבן - שייענש, על מדרכה - שייענש, בחניית נכים - שייענש; אבל אדם שחונה ליד ביתו - שלא יתקרבו אליו", אומרת קליר.
‏על שאלתנו מדוע מלכתחילה קיבלה דוח, ענו בעיריית רחובות: "חנייה עם שני גלגלים על המדרכה אושרה בוועדת תחבורה רק בשנה האחרונה. עד אז לא בוצעו אכיפות במקום, במטרה לבוא לקראת התושבים, אלא במידה והיו קריאות מוקד. החנייה עם שני גלגלים מותרת בצד אחד בלבד. מאחר ואין בידינו את פרטי הדוח לא נוכל לבדוק את הפנייה לגופה".

_________

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...