יום שני, 2 באוגוסט 2010

חניה מול חזית בית פרטי

חניה מול חזית בית פרטי

אתר הפורומים המשפטיים
01/08/2010 22:29
אני גר בבית פרטי שלי ברחובות, יש לי מסמכי טאבו וכו'..
רציתי לשאול האם זה נכון שמול ביתי מוקנים לי בחוק 6 מ' של מדרכה להחניית רכבי? השכנים התרגלו להחנות את רכביהם
ולפעמם נוצר מצב שקשה לי לתמרן ביציאתי מהשער..
האם מותר לי לסמן על הכביש מסגרת של שישה מ' שבה חוקתית יהיה אסור לרכב זר לחנות כיון שהם בגדר חניה פרטית?
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
לא. אתה יכול לבקש ( אני חושב, תמורת תשלום ,,,
מיקו01/08/2010 22:55

מהעירייה שיסמנו על הכביש ,מול החניה הפרטית שלך מעטפת ( ריבוע עם איקס ) כדי שלא יחנו שם ,כדי שיהיה לך אפשרות להיכנס לחניה ללא הפרעה.

קח בחשבון שלאף אחד אסור לחנות על המעטפת ,כולל לך,,,,

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הדפססגורכניסה ל» פורום משפטי
* גולשים רשומים מופיעים בכתום.

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...