יום שבת, 7 באוגוסט 2010

מריבה על חניה הסתיימה ברצח - כל חדשות היום - הארץ

מריבה על חניה הסתיימה ברצח - כל חדשות היום - הארץ

מריבה על חניה הסתיימה ברצח
מאת רוני זינגר-חרותי

הנרצח, יוסף בבלי
תצלום רפרודוקציה: מוטי קמחי
"רוצים לראות רוצח? הנה תראו רוצח", צעק אתמול ירון כבז, תושב חולון בן 35 לעיתונאים, לאחר שנעצר בחשד כי רצח את יוסף בבלי, בן 29, בגלל ויכוח על מקום חניה.

"דקירה בת זונה החזרתי לו. הגנה עצמית... הוא חסם לי את החניה, מה רציתם שאעשה?" הסביר, כשנשאל מדוע דקר למוות אדם שבסך הכל חנה בלא רשות בחניה שלו, בשכונת חולות מולדת שבדרום העיר. הבוקר יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

אתמול שיחזר החשוד את המעשה במשך כשעה לעיני מצלמות המשטרה. הוא ומשפחתו טענו כי הוא סובל מבעיות נפשיות ומטופל בתרופות פסיכיאטריות. על גופו נמצאו סימני מאבק. קודם לכן אמר למצלמות הטלוויזיה: "אני מבקש סליחה, אבל אני לא אשם".

האירוע התרחש אתמול סמוך לשעה 11:30 בבוקר, בשיכון הפחונים שבחולות, על גבול חולון-ראשון לציון. שכנה המתגוררת בבית סמוך שמעה את זעקותיו של הנרצח, והזעיקה את כוחות ההצלה.

"שמעתי פתאום צרחות של 'הצילו, הצילו'. התקשרתי מהר למד"א ושם הייתי צריכה לשכנע את המוקדנית שהכתובת שאני מוסרת באמת קיימת, כי היא טענה שזה לא מופיע במפה", אמרה אתמול. "רצתי לדירה
החשוד ברצח, ירון כבז, בעת מעצרו, אתמול. שכנה סיפרה כי ראתה את הנרצח מפרפר למוות וצועק: "אני עומד למות"
תצלומים: מוטי קמחי
ליד, וראיתי בכניסה גבר שוכב מפרפר, והוא אמר כל הזמן 'אני עומד למות, אני עומד למות'", סיפרה.

כוחות גדולים של משטרת מרחב איילון ומד"א הגיעו למקום, שם מצאו את הגבר, יוסף בבלי, נהג הסעות במקצועו, מוטל ללא רוח חיים. גם חברו, שחר, שאותו בא לבקר, נדקר באירוע, ונפצע באורח קל.

"השוטרים שהגיעו מצאו את החשוד ברצח כשהוא עומד בפתח הבית, היכן שהוא דקר את הנרצח, והסכין בידו, כשהיא שטופה", סיפר קצין החקירות של מרחב איילון סגן ניצב מאיר כהן.

מחקירת המשטרה עלה כי בשעות הבוקר הגיע בבלי לבקר את חברו. את מכוניתו המסחרית החנה צמוד למכונית של חברו, בשטח המשותף לו ולשכנו.

השכן, החשוד כעת ברצח, יצא מביתו, ובעזרת מברג פינצ'ר את גלגלי מכוניתו של בבלי. כשהאחרון גילה שגלגליו פונצ'רו, קרא לחברו ויחד הם ניגשו לביתו של השכן. בין השלושה התפתח ויכוח, שגלש לקטטה, שבמהלכה שלף החשוד סכין חדה, ודקר את השניים מספר פעמים. מהדקירות נפצע בבלי באורח אנוש, ומאוחר יותר מת מפצעיו, ואילו חברו נפצע קל.

"הוא פרץ לי לתוך הבית, ודקר אותי עם מפתחות", אמר אתמול החשוד ברצח לעיתונאים. צוות מד"א פינה את שחר הפצוע מהמקום וגופתו של בבלי הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אל זירת הרצח הגיעו אשתו של הפצוע ואמו, שרונה. לטענתן, בין השכנים מעולם לא היה סכסוך קודם לכן, אך השניים לא היו ביחסים טובים. מנגד, סיפרה אחת השכנות, כי בין השניים היה סכסוך מתמשך עקב העובדה שחבריהם של השכנים החנו את מכוניותיהם בחניית החשוד.

"היום רוצחים על כל דבר, בגלל כלב, בגלל בחורה, אז מה הפלא שגם זה קרה?" אמרה אמו של הפצוע.

לדבריה, "הבחור שנרצח היה מקסים, אב לשני ילדים קטנים ועבד כנהג בחברה להסעות רופאים לבתי חולים והנה הוא הלך. למה בכלל כל האירוע הזה היה צריך לקרות?".

הנרצח הותיר אחריו אשה בהריון ושני ילדים, בן שש ובן שנתיים.

משפחתו של הנרצח סירבה לדבר עם העיתונאים.

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...