יום שני, 4 באוקטובר 2010

מייד לאחר החגים: הסדרי תנועה חדשים ומאות מקומות חניה חדשים בעיר

מייד לאחר החגים: הסדרי תנועה חדשים ומאות מקומות חניה חדשים בעיר

הגדל טקסט | הקטן טקסט

מייד לאחר החגים: הסדרי תנועה חדשים ומאות מקומות חניה חדשים בעיר

דורון שנפר

00:05

29/09/10

מייד לאחר החגים יחלו עבודות הרחבת כביש רחוב הירדן, מצומת רסקו ועד הכיכר באזור התעשייה הדרומי. בנוסף ייסלל מסלול אופניים לאורך הכביש. עלות הפרויקט כ-14 מיליון שקלים.

הועדה המקומית לבניין ערים אישרה לאחרונה את הרחבת הכביש ברחוב הירדן מצומת רסקו ועד כיכר אזור התעשייה הדרומי. בעקבות ההרחבה העתידית של הכביש, יתווספו עשרות מקומות חניה וכן מסלול אופניים לאורך כל הכביש. עלות הפרויקט, שממומן על ידי משרד התחבורה עומדת על 10.8 מיליון שקלים בשנת 2010 כאשר 3 מיליון שקלים יתווספו לפרויקט במהלך שנת 2011.

חברי הוועדה אישרו עוד את תוכנית בינוי ערים לסלילת כביש שייצא מקניון לב העיר, עד לבית "יד לבנים" ברחוב הרצל, שם תבנה גם כיכר.

מטרת שינוי הכבישים היא שחרור כל פקקי התנועה הנוצרים בימים העמוסים בשבוע באזור קניון לב העיר מעל תחנת אגד בקרית שמונה ויצירת עוד כמה עשרות מקומות חניה. הצפי הוא כי לקראת חודש נובמבר הפרויקט יאושר והבניה תחל. העלות הכוללת של העבודות כ-3 מיליון שקלים שיגיעו מתקציבי משרדי התחבורה והבינוי והשיכון.

ראש העירייה ניסים מלכה אמר עוד כי מקומות חנייה נוספים יוכשרו כבר בחודשים הקרובים בסמוך לכיכר השוטר.

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...