יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

ynet שימוש בחניית נכים: גם למנכ"ל סלקום אסור - רכב

ynet שימוש בחניית נכים: גם למנכ"ל סלקום אסור - רכב

שימוש בחניית נכים: גם למנכ"ל סלקום אסור

עמוס שפירא, מנכ"ל חברת סלקום, החנה את מכונית השרד שלו בחניית נכים הצמודה לבית הספר אביב, ברמת אביב החדשה. הורים זועמים: "חוצפה שאין כדוגמתה". עמוס שפירא: "הרכב חנה שם בשגגה, ואני מצר על כך"

ynet

פורסם: 06.12.10, 12:45

נראה שחניית אזרחים שלא כחוק במקום השמור לנכים, תהיה גם בעתיד אחת העבירות היותר מקוממות. כך גם במקרה שהגיע אתמול (א') למערכת ynet, ובו מתועדת מכונית הפאר של מנכ"ל חברת סלקום, עמוס שפירא, כשהיא חונה ביום ו' (3.12) בחניית נכים ליד בית ספר ברמת אביב. לדברי שולח התמונות המרשיעות, המכונית חנתה במקום המיועד לנכים במשך קרוב למחצית השעה.


מכוניתו של עמוס שפירא בחניית הנכים, בה אי אפשר לטעות

אחד ההורים הנרגזים ששלח את התמונות המרשיעות, הבהיר כי מדובר בחניה בה אף אחד מהורי התלמידים אינו מעז להשתמש אפילו לרגע, שכן בבית הספר

לומדים ילדים נכים, הזקוקים לחניה זו. "יכול להיות שהוא מיהר, שכן השעה הייתה כבר 12:05, ואם הגיע כדי לאסוף את אחד הילדים מבית הספר, הוא איחר במעט. אלא שהסיטואציה הזו מוכרת לכל הורה, ואף אחד אינו מעז לעשות שימוש בחניית הנכים הזו. מוזר שלא הייתה לו כל בעיה לעשות זאת, תוך שהוא נוסע לאחור ומכופף עם הפגוש האחורי את השלט האוסר על החניה שם למי שאינו נכה. הוא יצא מהרכב, שב לאחר כ-20 דקות, ולא התייחס כלל לנזק שהותיר", כך אמר ל-ynet אחד ההורים.

תגובת עמוס שפירא: "הרכב חנה שם בשגגה, ואני מצר על כך".

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שלחו התמונה למשטרה, שתרשום לו דו"ח על סמך התמונה. זו חובה אזרחתית שלכם.

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...