יום שני, 16 ביולי 2012


גמלאי חיפה דורשים: חניה חינם בכחול לבן

כ-500 גמלאים תושבי חיפה פנו לאחרונה לעירייה בדרישה לאפשר חניה חינם במדרכות המסומנות בכחול לבן לכל תושב שעבר את גיל 70. יו"ר הגמלאים: זה מגיע לנו

אורנה נירנפלד | 2/7/2012 11:40הוסף תגובההדפס כתבהכתוב לעורךשלח לחברShare on facebookShare on twitter
אזרחים ותיקים בחיפה שיגרו בשבועות האחרונים לא פחות מ-500 מכתבים ללשכתו של ראש העירייה יונה יהב. התושבים דורשים מיהב לאפשר לכל תושב שגילו מעל 70 לחנות בחינם במקומות החנייה המסומנים בכחול לבן בעיר. 
חנייה כחול-לבן
חנייה כחול-לבן צילום: יהנותן שאול


לדברי יו"ר שדולת הוותיקים בעיר, חבר המועצה אלי לנדאו: "אין ספק שלגמלאי אין את היכולת לחנות במרחק משמעותי ממרכזי הבילוי את מכוניתו, אלא רק בקרבת המקום שבו מתקיימת הפעילות אליה הוא מגיע. כך שאין הגיוני יותר, מלאשר לקבוצה מכובדת זו של אזרחים תו חניה חינם". 
לנדאו הוסיף כי "אנו מבקשים מראש העירייה לשקול פעם נוספת, מתן פטור מדמי חנייה לגמלאי חיפה מגיל 70 ומעלה, כנהוג ברשויות מקומיות רבות ברחבי הארץ כגון: רמת גן, תל אביב, חדרה, חולון, קרית מוצקין, נשר ועוד. הרי מה ההבדל בין גמלאי בחיפה, לשאר הגמלאים בערים שהזכרתי? 

"ככה בוחר

ראש העירייה להוקיר ולכבד את אזרחיו הוותיקים, שתרמו לפיתוחה של העיר? בנוסף, אני מבקש, כדי שקול הגמלאים יישמע בעירייה ובלשכת ראש העירייה, פתחנו עצומה אינטרנטית, ואני מבקש מכל התושבים בכלל, ומתושבי העיר הגמלאים בפרט, להיכנס ולחתום". 
מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה לדברים 
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום חיפה והקריות- 

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...