יום שני, 16 ביולי 2012

פנגו הישראלית תספק שירותי חניה בניו-יורק


גלוש ב - nrg מעריב מהסלולר

פנגו הישראלית תספק שירותי חניה בניו-יורק

מדובר בקונספט חדש עבור האמריקאים, שכן עד היום האפליקציות הקיימות אפשרו למשתמשים בארצות הברית אך ורק למצוא חניה, ללא האפשרות של תשלום באמצעות מכשיר סלולרי

חן אידן | 21/6/2012 18:42הוסף תגובההדפס כתבהכתוב לעורךשלח לחברShare on facebookShare on twitter
פנגו המספקת שירותי חניה סלולריים בישראל,  מציעה גם לנהגים בארצות הברית להשתמש בשירותיה, בצורה מעט שונה. 
רחובות ניו יורק. פנגו תעזור למצוא חניה
רחובות ניו יורק. פנגו תעזור למצוא חניה AP
  
החברה מספקת מערכת מאפשרת לנהגים לשלם עבור זמן החניה שלהם בכחול לבן, ישירות דרך המכשיר הסלולרי שלהם ובכך למעשה פוטרת את הצורך בכרטיסי חניה או מדחנים. כעת היא מתרחבת גם לשוק האמריקאי לאחר שהשיקה אתמול את האפליקציה הייעודית שלה עבור העיר ניו יורק, תחת השם - Smart Garage. 


בניגוד לאופן הפעולה בארץ, המוצר האמריקאי עובד בצורה מעט שונה ומאפשר לנהגים לשלם עבור חניה בחניונים מוסדרים ולא עבור חניה ברחובות העיר. כמו כן, נכון לעכשיו החברה עובדת רק עם חניון אחד ספציפי, הנמצא בניו יורק בפינת 77 ולקסינגטון, אך הוא חלק מרשת של כ-120 חניונים, אליה תתפרש בהמשך. הברה אף מתעתדת להציע אפשרויות חניה ברחובות עצמם ובצורה עצמאית עבור המשתמשים במהלך החודשים הקרובים. 



אז 



איך זה העצם עובד: עם פתיחת האפליקציה, הנהג קורא ל-Valet שיחנה עבורו את הרכב והולך לעיסוקיו. לאחר שהוא מסיים את הסידורים, פותח המשתמש את האפליקציה בשנית ומודיע שהוא בדרכו חזרה, כך שהרכב מוכן בעת הגעתו. 



מדובר בקונספט חדש עבור האמריקאים, שכן עד היום האפליקציות הקיימות אפשרו למשתמשים בארצות הברית אך ורק למצוא חניה, ללא האפשרות של תשלום באמצעות מכשיר סלולרי. 



האפליקציה זמינה למכשירי אנדרואיד, אייפון ובלאקברי ובתקופה הקרובה לא תידרשו לשלם תשלום נוסף מעבר לשעות החניה בחניון כפי שמוצעת היום לכלל הנהגים. 



מערכת פנגו הושקה בישראל ב-2007 ונכון להיום משתפת פעולה עם 50 ערים במספר ארצות, ביניהן פולין, גרמניה וכעת גם ארצות הברית. המערכת עוזרת ל-2 מיליון נהגים לחנות מידי חודש, כאשר עיקר הרווחים שלה מגיעים מהחניונים והעיריות עימם היא עובדת בשיתוף פעולה. 


אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...