יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

רחובות - קהילה - חניה חינם לסטודנטים ברחובות


'via Blog this'

תמי מאור 05.12.2012
הוסף דף לפייסבוקשמור במועדפים
עו"ד מתן דיל מחזיק תיק הצעירים "היום ניתן לברך על המוגמר. יצרנו מספר פתרונות חניה בכל אחד ממתחמי ההשכלה בעיר". ההצעה לחניה חינם לכלל תושבי העיר עדיין על שולחן המועצה
ההצעה לחניה חינם בכחול לבן לתושבי רחובות עדיין מונחת על שולחן המועצה אך בינתיים לפחות הסטודנטים זוכים לחניה חינם. הודות ליוזמתו של חבר מועצת העיר מתן דיל, הסטודנטים שלומדים ברחובות נהנים מחניה חינם או במחיר סמלי.

לפני כחודש הועלתה במועצת העיר הצעה לחניה חינם לתושבי העיר רחובות בכחול לבן. ההצעה הנ"ל מונחת על שולחנו של ראש העירייה רחמים מלול ונדונה בישיבות ההנהלה האחרונות. ראש העירייה מתנגד להצעה משיקולים כלכליים ואילו חברי מועצת העיר מתן דיל ויניב מרקוביץ אשר העלו את ההצעה, איתנים בדעתם להמשיך ולקדמה עד אשר תאושר.

בתוך כך חבר מועצת העיר מחזיק תיק הצעירים עו"ד מתן דיל לא שקט על השמרים ופעל לטובת חניה חינם לסטודנטים הלומדים ברחובות.

ברחובות חמישה מוסדות אקדמיים: הפקולטה לחקלאות, מכון וייצמן, מכללת פרס, מכללת אורט ומכללת רחובות ובהם לומדים כ9,000 סטודנטים.

עו"ד מתן דיל מחזיק תיק הצעירים "היום ניתן לברך על המוגמר. יצרנו מספר פתרונות חניה בכל אחד ממתחמי ההשכלה בעיר. במכללת אורט ישנם מספר מגרשי חניה חינם, במכון ויצמן הסטודנטים חונים בתוך המכון ללא תשלום כך גם בפקולטה, בפרס כזכור לאחר שיתוף פעולה והסכמות בין כל הגופים הרלוונטיים ובמיוחד תודות להתערבותו של ראש העירייה רחמים מלול, הורדנו את מחיר החניה בחניון הפרטי הסמוך מ-12 שקלים ל-4 שקלים בלבד.

"כמו כן לאחר פניות רבות של סטודנטים מפרס שקיבלו דוחות חניה בשבוע הראשון של הלימודים וטענו שלא הכירו את איסורי החניה באיזור, ראש העיר ראה לנכון להיענות לפניותיהם ובעצה משותפת עם מנהל אגף התנועה ליאור שוקרי ביטלנו למעלה מ100 דוחות. ההטבה האחרונה שרקמנו הייתה במכללת רחובות. לאחרונה צירפנו את שלוחת האוניברסיטה העברית תחת החברה העירונית ובכך ביטלנו לאלתר את גביית דמי המכללה שנגבו עד כה בסך כ-500 שקל כמו כן ראינו לנכון לאפשר לסטודנטים חניה חינם בכחול לבן בחניוני גן המייסדים והשבוע הנפקנו לכל הסטודנטים בעלי רכבים תו המאפשר להם לחנות בחינם. מהיום, לאור הפעולות האחרונות והחיבוק החם אותו מקבלים הסטודנטים מראש העירייה בכלל בשנים האחרונות, בהחלט ניתן לומר שרחובות כבר לא רק עיר המדע והתרבות כי אם גם ההשכלה, עיר אקדמית אשר רואה בצעירים משאב חברתי ולא נטל כלכלי".

רעות ברקת סטודנטית במכללת רחובות: "יישר כוח לעיריית רחובות שדאגה להסדר חניה ללא תשלום לסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה. סוף סוף, גם בעיר רחובות יש שלוחה ללא דמי מכללה של האוניברסיטה הפתוחה וחניה חופשית. במיוחד, ראוי לציין את מתן דיל שטיפל בעניין באופן אישי ולא הרפה עד למציאת פתרון למצוקת החניה".

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...